söndag 8 april 2012

Påskskidåkning

Konstigt nog är det rätt lite folk i fjällen denna påsk. Eller det kanske inte är så konstigt, stenhård snö på fjället, som gjort för att promenera eller cykla, men skidor går oxå bra, särskilt om man gillar att skejta. Men backarna  är fina. Vi har haft två härliga dagar i Lindvallen med en helt ny upplevelse: hela familjen kan åka överallt tillsammans! T.o.m. Olof åker nu för fullt i alla backar, även i hoppen... idag flög han som en vante i ett stort hopp... jag trodde jag skulle få plocka upp bitarna nedanför, men icke, några tårar pga snö i ansiktet, sen full fart hela dagen...men på kvällen är han helt slut. Alla tre har lärt sig massor denna vinter, de åker helt otroligt bra, vi gamlingar hinner inte med längre...
3 coola kidz i Lindvallen

Själv tror jag att jag börjar jag känna av sjukdomen igen. Det är nu 5 veckor sedan senaste cellgiftskuren och jag misstänker att sjukdomen satt fart igen. Har bl a återkommande dovt ont i magen som jag känner igen från i höstas. Men nu är det bara en vecka kvar. Torsdag inskrivning, provtagning i Uppsala hela dagen, sen permission till söndag. Mår annars bra, tar inga som helst mediciner, det känns som en delseger, då känner man bättre hur man mår, om det är äkta eller inte.

1 kommentar:

Fia sa...

Förstår jag rätt att du har fått optid? Det är ju fantastiskt! Fia