måndag 19 januari 2015

Motattack

Jag inser ibland att jag tar i så jag spricker. Men det är nog så jag alltid gjort. Möta med attack. Ta i lite till. Utmana. Ha ett mål. Mitt i detta må-illa-helvete har vi nu bestämt oss för att försöka ta oss över detta. Det får bli jobbigt. Vi har bokat två veckors bad-och solresa. Medans jag (förhoppningsvis) fortfarande hänger med. Dykning, snorkling för familjen, massage, solstol i skuggan för mig. Barnen är överväldigade! Skapa finare minnen än att se mig knata omkring hör hemma och bara må pyton. Det blir Thailand, charter, allt bokat. Det ska väl gå??? Mediciner får jag ta med.

4 kommentarer:

Helena sa...

Det låter ändå bra. Hoppas att du får chans att njuta av resan. Kram!!!

Anonym sa...

Önskar dig och de dina en härlig resa! Agneta uppe i backarna

Pia sa...

Du är min idol!! Och så härligt att du är dig på pricken lik :) Kram!

Unknown sa...

Du fortsätter imponera! Vilken kämpare du är! Så tacksam att du delar med dig av ditt liv, du inspirerar! Må så gott och skaffa lite extra kraft från resan! Kram från Birgitta