lördag 27 september 2014

Status quo

En dryg vecka har nu gått med infektion i buken. Är fortfarande på sjukhuset. Antibiotika fungerar inte, febern stiger så fort alvedonet går ur kroppen. Får gå på permission i omgångar på dagarna men sover varje natt i det fina rummet i nybyggda lasarettshuset (tv på rummet, eget badrum).
Det börjar bli drygt.
Jobbigast var igår att inse att Stockholmshelgen med K och O fick jag avstå ifrån. Och vi som planerat så och sett fram mot detta! Jag får heja på mina småtroll i lilla Lidingöloppet hemifrån i morgon. Suck.

11 kommentarer:

Unknown sa...

Fina du! Kramar i mängd

Anneli S sa...

Tänker på dig.
Varma kramar Anneli

Pia sa...

Hej fina Åsa! Det var så länge sedan jag var inne här på din blogg. Så ledsen jag blir. Jag önskar att du får må bättre och få komma hem till dina fina. Kram och vi hörs! /Pia

Izabell sa...

Du kämpar så väl Åsa. Hoppas du snart får komma hem till de dina. Kramar

Anonym sa...

Hejja Åsa! Nästa år tänker vi att du också springer, tycker jag. Kramar i massor från Anna F

Anonym sa...

Jag tror att det vänder nu, så du får komma hem till de dina! Kram från Ann-Sofi

Anonym sa...

En massa svala ;-) febersänkande, innerliga kramar <3 /Karin

Anonym sa...

Här kommer fler febersänkande kramar! Hälsningar Helena

Sara sa...

Käraste, finaste Åsa! Önskar så att du snart ska piggna till igen. Fortsätt och se möjligheterna, som du alltid gör. Rätt vad det är släpper det!
Kramar från Sara

Unknown sa...

Kära, kära Åsa vilken kämpe du är! Jag håller alla tummar jag har att det vänder snart så du får komma hem igen.

Therése S sa...

Tänker på dig. Måtte detta vara en sen kommentar och att du mår bra och är hemma nu. Kram!