söndag 3 juni 2012

Lugn och ro en regnig dag

Känner mig ganska tillfreds och lugnad och ser framåt. Vi har firat morsdag, bröllopsdag och födelsedag under en vecka så hela familjen är lite firningströtta! Men det, alla goda vänners stödjande ord och att information sjunker in dag för dag gör att det känns helt OK. Man får distans till det jobbiga och glömmer allt som oftast bort elände när det är full aktivitet, skönt! Tack för alla hälsningar!!

Nu ska vi åka till helgens andra fotbollsmatch i spöregn och +5 grader... tuffa killar verkar inte bry sig, de har kul ändå, det är så underbart att uppleva! Toppluva, vantar, underställ på, då går det bra..., även om man förlorar matceh mot Säter på Skönviks fotbollsplan mitt ute i skogen.

3 kommentarer:

Karin Berggren sa...

Hej :-)
Det blev en sen kvälls promenad förbi ert hus igår. Jag ställde en hälsning på bron.
Många kramar, Karin

Asaersa sa...

Lite annorlunda frukostdryck! Tack Karin.

Anonym sa...

Hej kära Åsa och Sole!

Tänker på er hela tiden. Blir ledsen när jag läser om smärtor och cellgifter men JÄTTEGLAD när jag läser om skogspromenader och familjeaktiviteter samt en hel vecka av firande :-)! Det låter väl toppen det! Inte kan man bli less på det?!!

Allt är bra med oss. Veckorna är fulla av fotbollsträning och matcher. Vi har ju både två spelare samt en tränare i familjen. Grabbarna tränar med två lag och spelar matcher med det ena.

Nästa vecka är det skolavslutning. Otroligt!

Hoppas få se er snart. Skulle du orka med en dag i Gävle om du fick gå och lägga dig lite då och då, Åsa?

Massor med kramar från Pernilla och resten av familjen i Gävle